Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email/Username
Password
Log In
DeathNote is using Similar Worlds.
Join Similar Worlds today!
18-21, F
World
Loving Someone
Look Around
775 views · 34 followers · Online: Days ago (date?)
Questions
20 Questions
Days Active
1 Week Active
Join Time
1st 5 Yrs of SW
Comments
50 Comments
Not to be rude
FEATURED
But like I’m not answering any messages. Every time I try to have a decent conversation with someone it always goes bad sooo.. yeeet
18-21, F
18
24 replies
64 views
Jul 15, 2019
|
Similar Worlds
I saw that ... 🥴🤭
18-21, F
3
16 replies
24 views
Sep 29, 2019
|
Similar Worlds
Just came here to tell u some good news
I’m finally in a healthy relationship and I think he’s the one 🥵💍
18-21, F
5
5 replies
16 views
Sep 29, 2019
|
Doing Good
Canada is so pure lemme pack my bags
18-21, F
12
39 replies
104 views
Sep 10, 2019
|
LGBT
Idk why but I’m super happy today
18-21, F
8
15 replies
23 views
Sep 3, 2019
|
Doing Good
Omg why didn’t you tell me it was Monday
18-21, F
5
25 replies
20 views
Sep 2, 2019
|
Community
Why is no one my age into laser tagging anymore
It’s all about clubbing, partying, getting high, drunk, and f*cking these days 🥺
18-21, F
9
16 replies
32 views
Aug 24, 2019
|
Life
I Have Random Thoughts
“That’s my girl” is probably the cutest thing a boy could say 🥴
18-21, F
8
5 replies
15 views
Aug 23, 2019
|
Guys be like
18-21, F
6
19 replies
132 views
Aug 23, 2019
|
Embarrassing & Funny
Is you okay? Is you good?
Cuz I want to know
18-21, F
5
30 replies
45 views
Aug 22, 2019
|
Community
Why play hard to get when you can play impossible to want?
✌️😗✌️
18-21, F
19
8 replies
26 views
Aug 22, 2019
|
Community
Tbh . . 🤨
I knew I was crazy when I caught myself practicing for an argument
18-21, F
11
3 replies
5 views
Aug 22, 2019
|
Embarrassing & Funny
I have a serious question :
Why is everything all about popularity nowadays?. like social media is literally high school all over again but it’s the internet 🤡
18-21, F
6
27 replies
33 views
Aug 22, 2019
|
Miscellaneous
did ya miss me ?
💋
18-21, F
4
17 replies
29 views
Aug 17, 2019
|
Community
Lmfao gross
18-21, F
11
10 replies
106 views
Aug 3, 2019
|
Life
The best part of hand washing dishes is jerking off the silverware
18-21, F
6
7 replies
17 views
Jul 23, 2019
|
Embarrassing & Funny
I’m bored
I wish I had frendz
18-21, F
5
20 replies
28 views
Jul 23, 2019
|
Life
We need the old sun back
the new one is taking his job too serious
18-21, F
10
8 replies
14 views
Jul 22, 2019
|
Pets, Animals & Nature
Aw I got bit by an ant
18-21, F
1
31 replies
22 views
Jul 22, 2019
|
Life
Ngl I really wanna get high rn 💨
18-21, F
3
5 replies
16 views
Jul 21, 2019
|
Miscellaneous
DeathNote | Similar Worlds