This post may contain Mildly Adult content.
Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

Ass bruise update

It’s intense guys. This better fully go away and not leave a weird lump
DragonFruit · 61-69, M
Good thing you brought it to SW, where there are so many people ready to kiss it and make it better! 😘
@WaryWitchWandering I only play one on tv.
DragonFruit · 61-69, M
@WaryWitchWandering I have a Juris Doctorate.
robb65 · 56-60, M
@WaryWitchWandering Are you needing my services? I'm not a real Dr but I can play one.
InfoTunaCanBot · 100+, M
THE CLOUDS OF DOOM ARE CIRCLING ON YOUR BUTTOCK. IT IS A SIGN OF THE END TIMES 😈
WaryWitchWandering · 31-35, F
@InfoTunaCanBot yes I always read the future on my ass… some read palms, some tea leaves…, some even cards

I read ass
It looks like half of a bite mark from... a dinosaur?
@SooperSarah fine. We can just rp.


@DarkHeaven this would so be me though lol
@SooperSarah me too. I’m such a dork.
JesseInTX · 51-55, M
In a week you’ll be back to normal. It always gets worse after a few days. Just hope it’s not to painful. Oh and also hope you’ll post the fully healed version too 😉
TexChik · F
Wow! That’s a whoopin!
WaryWitchWandering · 31-35, F
@DarkHeaven you got really carried away! Hahah
You secretly flashing yer butt and using your Vietnam injury as an excuse. 🫣 not complaining. Just observing 👀
You have got to stop. So not cool. 😅
DragonFruit · 61-69, M
@DarkHeaven You don't want daily visual updates? 🤔
@DragonFruit it makes me horny. lol
Pretty sure you’re doing anal wrong. 😬
@Straylight I gave her a safe word but in hind sight maybe we shouldn’t have used the Icelandic word Vaðlaheiðarvegavinnuverkfærageymsluskúrslyklakippuhringurinn. 😅
AllelujahHaptism · 31-35, M
omg O.O
that looks really painful
WaryWitchWandering · 31-35, F
@DarkHeaven oh gosh… there is always miscommunication happening

My poor other cheek
@WaryWitchWandering I really need to teach you Icelandic. This is getting embarrassing. 😅
Degbeme · 61-69, M
It will get darker for a couple of days. The lump is probably bruised tissue, that`ll settle down too. Hope it isn`t as a sore. 🤗
WaryWitchWandering · 31-35, F
@Degbeme it’s mostly bothersome when I sit haha
Otherwise it doesn’t bug me too much
Degbeme · 61-69, M
[@WaryWitchW🤭andering] Well it is on your sitter muscle. ;)
AdaXI · 41-45, T
Woah, whatever you did to get that, I wouldn't do it again, lolz!😄
乂ᴼ ₒ ᴼ乂
IamBack · 26-30, M
Holy shit, nice ass but that’s distracting…

What happened?
JohnnyNoir · M
Damn, it hurts just looking at it
WaryWitchWandering · 31-35, F
@JohnnyNoir it’s ugly
It looks scary. I hope you'll be alright.
alkynesoftrouble · 56-60, M
Gravity will pull the blood downward.
LunarOrbit · 56-60, M
You should try missionary for a change. 🤣
HootyTheNightOwl · 36-40
Time to sit on ice for a while...
DunningKruger · 56-60, M
Ouch. What happened?
WaryWitchWandering · 31-35, F
@MethDozer you’re telling me
smiler2012 · 56-60, M
ouch that looks sore sorry can you sit down alright . how did you do that looks like you have had six of the best from a brute with a cane [warywitchwandering]
FishSticks · 31-35, F
Woah... what happened? 👀
cherokeepatti · 61-69, F
@WaryWitchWandering broken tail bone is said to be very very painful
WaryWitchWandering · 31-35, F
@cherokeepatti I’m very grateful I don’t have to experience it right now
cherokeepatti · 61-69, F
@WaryWitchWandering healthline website has some tips on how to heal bruises faster.
Is there a lump under the skin?
@WaryWitchWandering
Might have torn a muscle
WaryWitchWandering · 31-35, F
@Onestarlitnight hope not bc I just walked a long walk Nd then uphill pushing a stroller with about 60lbs of weight total in it and a backpack haha
@WaryWitchWandering
Is it very painful to walk like that?
Mktonght · 61-69, M
I hope you have a nice soft pillow to sit on for the next week or so?
It certainly looks painful, so sorry for you.
WandererTony · 56-60, M
Thats nasty looking. Better stop wearing panties for a while! Lets watch closely till it heals 🧐
BackyardShaman · 61-69, M
I’m a doctor, it’s gonna be fine, an ass that cute can take it!
Classified · M
It is getting darker. 🥺
WaryWitchWandering · 31-35, F
@Classified I know it’s hideous now
Classified · M
@WaryWitchWandering It looks better without the bruise, but judging by the amount of responses, still a lot of people wanna see. 😅
Boleuskas · 41-45, M
You should have gone to doctor ..., Btw bice ass 🙂
ChipmunkErnie · 70-79, M
:( Needs another kiss to make it better, eh?
Northwest · M
OMG. Did you see a doctor for this?
JRVanguard · 22-25, M
Whoa
What happened?
Quimliqer · 61-69, M
You landed hard!!
itsok · 31-35, F
Oh my gosh. Are you in a lot of pain?
WaryWitchWandering · 31-35, F
@itsok only if I sit too quickly or when trying to lay to sleep. Walking around and being up is fine
basilfawlty89 · 31-35, M
That looks really painful. This is SW though, so I need to ask if it's some BDSM activity that went too far :P
uncalled4 · 51-55, M
Please keep us in the crack. I mean the loop. Lol.
uncalled4 · 51-55, M
@WaryWitchWandering I prefer a less analytical approach. :)

 
Post Comment