Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

Just wanted to say the feed is effed again

🤦‍♀️

fun4us2b · M Best Comment
Yes, and let me just say, enjoy your Memorial day weekend since that's when this message will bubble up to the surface...
fun4us2b · M
@fun4us2b Yay! Thx for BC 😅

Admins be like…
Lilymoon · F
@Ducky exactly
For the setting that says to see posts from users you follow I turned it to “less” because for some reason SW seems to think if you visit someone’s profile or interact with them once then you must want to see all their posts in your feed.😆 @Lilymoon
Lilymoon · F
@Wallflow3r that settings shit really needs to go. It's useless 🤷‍♀️
20Twenty · M
@Wallflow3r hell, you don’t even have to follow for that to happen
https://similarworlds.com/groups/community/4521951-My-gawd-you-heart-just-ONE-post-or-comment-and
Oh god @20Twenty
awhitedot · 46-50, M
I leave for 5 min and the whole place goes to shit??!?
Lilymoon · F
@awhitedot it's all your fault!! 😩
Synyster · 51-55, M
@Lilymoon
Party on Garth, 🤣
uncalled4 · 51-55, M
@Synyster Schwing!
Synyster · 51-55, M
@uncalled4 🤣🤣
Mooed78 · 41-45, F
That the eff has happened?? I was asleep 😴
Lilymoon · F
@Mooed78 they effed it up again 🤬
Mooed78 · 41-45, F
@Lilymoon For effing sake!
Riverman2 · 56-60, M
I think it's a leftist plan for confusion. No wait, maybe it's a vast right wing conspiracy. But more likely it's aliens effing with us.🛸
Newfound1 · M
I was gone for 2 years and I come back to effed up. What the eff?
Lilymoon · F
@Newfound1 it's all your effing fault 🤭
Newfound1 · M
@Lilymoon I know, it at least I wondered.
AntisocialTroll · 51-55, F
I keep trying to find work arounds for what the site fucks up, every time I do they refuck it...
When you say “again” it sounds like it was fixed at some point???
Lilymoon · F
@Lemonadepopper I thought it was. 😓
DavidScott · 51-55, M
Are you trying to get nuno's attention?
Lilymoon · F
@DavidScott I think Nuno is tired of my whining. Lmao
Rutterman · 46-50, M
Again? Mine's been effed for months. 😅
Lilymoon · F
@Rutterman it seemed ok for a few days there.... now it's crap again I dunno maybe it's me. 😁
Rutterman · 46-50, M
@Lilymoon Oh well. Cherish the memory. 😆
Lilymoon · F
@Northwest it's maaaaadness lol
Northwest · M
@Lilymoon That crazy cat shot off one of your dress's buttons. 😂
Lilymoon · F
@Northwest 🤭
20Twenty · M
Again?
You mean still don’t you?
Lilymoon · F
@20Twenty yep 😐
Iwillwait · M
This is so really real-life Hi-Def Kitty Shtuff.
MtnManJohn · 56-60, M
What do you mean by [i]again[/i]? 🤨
Convivial · 26-30, F
I think the last word is redundant....
Virgo79 · 61-69, M
bellybuttonfan17 · 31-35, M
I just favourite the users I like posts from (so far 3) and that shows up nicely... Looks like I have to add you as well. You're funny ! 🤣😜
bellybuttonfan17 · 31-35, M
@Lilymoon Once you add an user to follow , you can click favourite below their profile... Like so...

Lilymoon · F
@bellybuttonfan17 ohhh ok thanks
bellybuttonfan17 · 31-35, M
@Lilymoon You're most welcome!
Pretzel · 61-69, M
again...or still?
Change your feed settings. [image deleted]
Lilymoon · F
@Wallflow3r been there done that 🤦‍♀️
tacobell · 26-30, M
You gotta click that blue star that looks like a butthole
Lilymoon · F
@tacobell the main feed tho....come on now 🤦‍♀️ sheesh even the star butthole isn't the best lol
tacobell · 26-30, M
@Lilymoon no comment
FeetAreFantastic · 41-45, MVIP
As of late I'm getting far less views on my posts.
It seems this feed continues the trend of favoring old posts more and more.
Lilymoon · F
@FeetAreFantastic I know. crazy innit
iamonfire696 · 36-40, F
You trying to get your post closed again @Lilymoon 🤣
Lilymoon · F
@iamonfire696 Somebody's gotta do the dirty work. 🤣
iamonfire696 · 36-40, F
@Lilymoon haha yes and thank you 🤣

 
Post Comment
 
23,264 people following
Similar Worlds Suggestions
A place for members to give suggestions for Similar Worlds.
New Post
Group Members