Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

I pay for Netflix, Hulu, Disney+ bundle, Paramount, HBO, and AMC

So if I can't find what I wanna watch there it's totally fine to pirate it, yeah? 🏴‍☠️
Oh hell no 🤣 that's too much to keep track of. I do Hulu & Youtube Premium. That's mainly it. I use my brothers Paramount & HBO max, & I use my stepmoms Netflix & Disney+ 😂 so it helps to have fam 😌

Oh & I have Amazon Prime too but who tf watches their shows anyway lol.

Edit: Oh but yes to the pirating
SwampFlower · 26-30, F
@ChiefWalksWith40oz Amazon's streaming app won't even load on Roku or Android 🙄 Even if you rent or buy the show. I was so mad and use Vudu for rentals now.
@SwampFlower damn really? 👀 That's wack asf. Maybe that's one of the reasons nobody uses it 😅 they really gotta step their game up.

Vudu is awesome though
deadteddy · F
@SwampFlower Yep , you gotta pay to rent or buy most movies/shows plus pay a subscription fee which doesn’t make any sense.
theoldschoola · 41-45, M
PopcornTime is totally free. I can watch pretty much any streamed show i want. Make sure if you use it you get VPN and sign in before opening it or you'll get a nasty letter from your ISP.
SwampFlower · 26-30, F
@theoldschoola I have Cloudstream3. It doesn't use torrents unless you tell it to.
tacobell · 26-30, M
Fun fact, buy a VPN service and you will find a lot of those other shows on different streaming services are on Netflix in other countries
SwampFlower · 26-30, F
@tacobell I have one but I can't make it work through my router to use on the TVs.
tacobell · 26-30, M
@SwampFlower you are using a smart TV right? I had to get an Amazon fire stick to make it work on my TVs. I think some smart TVs purposely make it hard to use VPNs. So these streaming services can exist
SwampFlower · 26-30, F
@tacobell I have an Android TV I can get it to work on but Roku isn't having it.
I only have Prime Video…where’s your Prime? 😆
SwampFlower · 26-30, F
@Vivaci It doesn't work on my TV's but I have it lol
😆 Wow…I’m seriously impressed…@SwampFlower
SwampFlower · 26-30, F
@Vivaci I don't have prime for streaming hahaha
ImRileyTheDog · 22-25, F
What about YouTube premium?
I miss when youtube had no ads 😭 first they only played one ad on occasion. Now they play so many. If it weren't for that I never would've bought Premium.

But you get Youtube Music along with it so that helps make it worth it
ImRileyTheDog · 22-25, F
@ChiefWalksWith40oz I already got Spotify premium with playlists I worked on for years lol
@ImRileyTheDog I used to use Spotify Premium for a few years but I got sick of it because Spotify doesn't even have like half the music I listen to so I'd still have to keep going back & forth to youtube 😭 after I switched I haven't had that issue anymore. & Now my youtube playlist is at 3.5k 😌
CountScrofula · 41-45, M
Ever notice the more streaming services there are the less you wana see on them.
SwampFlower · 26-30, F
@CountScrofula I just wanna rewatch Orphan Black 😭
deadgerbil · 22-25
That stuff seems hella expensive altogether 😬
SwampFlower · 26-30, F
@deadgerbil as much as cable 🙃
NeoNeo · 41-45, M
Long live pirates ✌️
We have all of those except Hulu and AMC, however, I have Showtime, and Prime which I've had since Amazon was a toddler. I keep asking myself WHY?
markansas · 61-69, M
1969: Mister Roger's senate hearing and if he thinks so its ok to record and share . i agree
[media=https://youtu.be/-C5PMPIdG_Y]
LilPrincess · 41-45, F
I have all those and can never find anything to watch
Matt85 · 36-40, M
Damn, you must be rich 😯
Iwillwait · M
How much is the bundle?
Kwek00 · 36-40, M
YARRRRRR 🌊⛵🏴‍☠️
HoraceGreenley · 56-60, M
Jeephikelove · 46-50, F

 
Post Comment
 
83,105 people following
Movies & TV
Personal Stories, Advice, and Support
New Post
Books Hobbies Movies and TV
Associated Forums Topic Members