Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today 禄

Do you feel like your posts on here suck? I feel like mine do.

I've been talking about random crap lately that no one seems to care about 馃槀.
BlueVeins22-25
Honestly, I have a fanatically egotistical love of the threads I post here. Like to me, they're actual works of art and some belong in museums. I don't know what's wrong with me lmao
Taters41-45, M
@BlueVeins true only mine belong in a museum right next to me
Leggs46-50, F
The only thing people care about on here is why they got block or selfie post
SubstantialKick31-35, M
@Leggs Or a nude pic.
Leggs46-50, F
@SubstantialKick they see that and they're ready for a lifetime commitment.
SkeetSkeet100+, F
Mine always suck
@deadgerbil throwing up rn
deadgerbil22-25
@crownedwithlaurel97 throw up on my smeg
@deadgerbil 馃あ
SW-User
Meh! My life right now weighs heavier then my need to be popular on this site !
AthenaArenaF
Mine are amazing, check me out
SubstantialKick31-35, M
@AthenaArena Yeah, I like your posts 馃憤馃従.
AthenaArenaF
@SubstantialKick thank you
DeluxedEdition22-25, F
Oster1M
@DeluxedEdition I love all of your posts! They are always based in reality!

Perhaps, you are more loved, than you think!!! 馃槉馃馃グ馃拹
DeluxedEdition22-25, F
@Oster1 hehe I was just messing around 馃き
Oster1M
Beatbox3431-35, M
Mine have always sucked lol.

I don't post a lot of depressing posts anymore but I don't post a lot anymore too.

Just a couple of jokes tbh.
DDonde31-35, M
Yeah sometimes I just get in this rut when I'm drinking where I only post music and it really does not contribute anything lol
Chrisy318-21, F
At least you post something - I don鈥檛 even know what to post, and even when I think of something I鈥檓 a little nervous at posting it!! 馃槵
Mine just about get cleared by the SW team, some really bad ones dont make it.
I do yes lol they are disgusting and pathetic but it's still an outlet.
deadgerbil22-25
Depends on what I post. Some stuff doesn't resonate with others
I don't know ...maybe ...my posts aren't trying to impress anyone anyway
Joeyyy26-30, M
Oh I don't give a fuck at all I just use this place to vent and post crap
talktomenice26-30, F
They very much do but I don鈥檛 care, and your posts don鈥檛 suck dear
Yes, but I could not give less of a shit 馃槀
LilymoonF
Mine are mostly music and fluff. 馃き
HouseOfCards46-50, F
it鈥檚 not a competition lol
JRVanguard22-25, M
My posts are all gold
keeper41-45, M
馃し鈥嶁檪锔 They make [i]me[/i] chuckle
nicedave41-45, M
Yeah sometimes
Manzi51-55, MVIP
Forgetaboutit
DDonde31-35, M
It鈥檚 all good
what do you think ok this
itsok31-35, F
All I do is talk about random crap
iamonfire69636-40, F
I don鈥檛 make my own posts too often

 
Post Comment
 
60,604 people following
Funny
Personal Stories, Advice, and Support
New Post
Associated Groups Category Members