Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email or Username
Password
Log In
FurryFace is using Similar Worlds.
Join Similar Worlds today!
This profile may contain Mildly Adult content.
FurryFace
56-60, M
Canada
Days Active
9 Mths Active
Join Time
1st Week of SW
Stories
1000 Stories
Questions
250 Questions
ok short and a little Tubby , getting Old
does anyone else here play Heroes III of Might and Magic HD , Horn of the Abyss ?
or am i the only 59 Yrs old on the Planet that still Plays that Amazing PC Game ?
56-60, M
0 replies
1 views
2 hrs ago
|
Community
WTF ! was typing smokes and Got Amoks , stupid keyboard !
.
56-60, M
2 replies
1 views
2 hrs ago
|
Community
oh you want Cute ! , ok then
56-60, M
7 replies
29 views
2 hrs ago
|
Community
this still makes me Laugh
56-60, M
5 replies
21 views
2 hrs ago
|
Community
if you could have a free MRI full body scan , would you ? , i'd be afraid of what it may find that i don't know about myself
.
56-60, M
17 replies
17 views
11 hrs ago
|
Community
the Gov wants to put a low tax on the selling of Weed to put the squeeze on the Black Market , try selling it at 1/2 price you idiots ! ,not this 9 $
a gram nonsense , shit my guy delivers too
56-60, M
8 replies
9 views
1 day ago
|
Community
oh shit ! i forgot the chicken in the oven , smoke all over the place , don't worry i'm ok , got it under control , well looks a Tad too well done ,
its still edible though , just had to snap off a couple of black corners
56-60, M
14 replies
8 views
2 days ago
|
Community
you're older than the Internet if you know what this is
56-60, M
52 replies
81 views
2 days ago
|
Community
Another Gem
56-60, M
2 replies
11 views
2 days ago
|
Community
you ever make Stupid Faces in the Mirror and not Laugh at what you see ?
.
56-60, M
12 replies
6 views
2 days ago
|
Community
wish i could just drag photos from my private album to my everybody can see album , Crap ! gotta upload one at a time to my new album , that sucks
.
56-60, M
5 replies
5 views
2 days ago
|
Community
i cooked up some ham i got from my neighbor , it was terrible , he must've had it in his freezer for years
.
56-60, M
9 replies
10 views
3 days ago
|
Community
trying this Veggie Based non Dairy drink Vanilla flavored , tastes better with chocolate powder in it
.
56-60, M
3 replies
2 views
3 days ago
|
Community
also got some Spanish Chorizo Salami , hmm will try some of that next
.
56-60, M
13 replies
5 views
3 days ago
|
Community
ok i tried some of this Goat Cheese hmm not bad , a bit spicy though but not as bad as i thought it might be
.
56-60, M
8 replies
9 views
3 days ago
|
Community
what does Goat Cheese taste like ? , got some from a neighbor
.
56-60, M
20 replies
11 views
3 days ago
|
Community
defrosting some hamburger now will fry it up loosley with chopped onions , making spaghetti , got 1/2 a jar of sauce too , some Garden select stuff 6
different veggies in it
56-60, M
14 replies
11 views
4 days ago
|
Community
KickAss 2 Hit Girl VS Ugly Russian chick
56-60, M
0 replies
10 views
4 days ago
|
Community
that figures , Montreals making it that you can pay by Credit card to catch the Bus , helps if you got one of those
.
56-60, M
0 replies
0 views
4 days ago
|
Community
just heard on the Radio some guy killed a 74 yr old man and posted it on Facebook so the Cops are looking for the Facebook Killer
.
56-60, M
40 replies
28 views
4 days ago
|
Community
FurryFace | Similar Worlds