Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

Amid the Twitter Impersonations...

... take a guess, is this a legit tweet or just an imposter account?

Legit stupidity or just an online troll? Lol

MrDiegoWolfe · 36-40, M
If its a conservative i totally believe its real
Ynotisay · M
It's real. He said that. Pretty much in line with everything that piece of dirt says in that Twitter shithole.
Oh hahaha!!! MAGA crowd is capable of saying such things and the most ridiculous thing is they mean it! 😂
What is his whole name so I can block him?
deadgerbil · 22-25, F
@WonderGirl2 https://mobile.twitter.com/RepRonnyJackson
DDonde · 31-35, M
Hard to tell anymore
Ynotisay · M
@Tanya4ksc73 Nope. It's real.
https://twitter.com/ronnyjacksontx/status/1588930897738620929
LordShadowfire · 46-50, M
I've seen some stupid ass shit from some real Republicans on twitter. Also, his check mark is white, not blue.
JaggedLittlePill · 41-45, F
iamonfire696 · 36-40, F
He’s republican so that’s legit

 
Post Comment
 
345 people following
Twitter
"What are you doing?"
New Post
Community Hobbies
Group Members