Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

oh I’ve gotta vote in the police commissioner thing tomorrow [I Am Adorable]

Probably I should actually find out who the candidates are for that lol. I have been sooo disinterested in everything politics this year
hunkalove · 61-69, M
Just write in John Olinger's name. That's what I do.
adorbz · 22-25, F
[@45528,hunkalove] but if he holds an office in the UK will that disqualify him from being US president in 2048 😢🤪
OldBrit · 56-60, M
We have that too here - I looked them up.... hmmm...

3 candidates and 2 votes.... Can't say any of them inspire
adorbz · 22-25, F
[@464873,OldBrit] yeah I am reading a summary of the ones here now. They all seem suuuuper vague and mostly the same but tbh I don’t really know if they have any actual power over anything anyway...maybe I’m just voting for a general mindset. In which case I’ll vote for the one who actually sounds like he has experience 😅
I dare you to vote for Ronald McDonald

 
Post Comment