Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email/Username
Password
Log In

Education

Notifications: · Newest First
Aptitude test. Find the missing no.?
[image=https://photos1.similarworlds.com/00/00/00/00/00/22/31/26/samdx-b8Lr79gSc-b.jpg]
SW User
0
60 replies
39 views
Nov 2, 2016
|
Neuroticnelly · 36-40, F
120?
SW User
Nope.🙂
lucian · 22-25, M
45
lucian · 22-25, M
was i first? lol
SW User
@lucian: yes man. 👍👍
lucian · 22-25, M
good
littlewonder1990 · 26-30, M
45
SW User
Right.
Neuroticnelly · 36-40, F
@samdx008: why? Are they angle °?
SW User
@Oddnelly: no. I given the explanation in the comment.
Neuroticnelly · 36-40, F
What do the other numbers have to do with it?
SW User
To form relationship or pattern in anyway.
Neuroticnelly · 36-40, F
@samdx008: hmm i really dont like numbers all that much so....
SW User
@Oddnelly: haha. It's ok. 45 is the answer. If you notice 30,60 and 90 are the multiplication of nos. Adjacent to it.
SW User
45
SW User
Right.
Could be 0 or 120 lol
@lucian: lol it does make sense to me. The way it made sense to you the first time and to two other people who answered this q. I am not really making a big deal out of it but telling me that my answer is not logical is like telling everyone else that 45 is not logical as well
lucian · 22-25, M
im done lol 😂
SW User
@icecoldzt: I habe given explanation to your logic earlier. Have you read that.?
SW User
45
SW User
Right
LadyWioness · 51-55, F
50
SW User
Nope.
50
SW User
Nope but how?
@samdx008: Nay. It's like a word people use. Mate, how are you? Mate, give me that. Mate stop talking shit. See the pattern? :P LOL.
Its just a word. I am sure your country has a similar one.
SW User
@Aidolovemostofyourthoughts: lol. Yes. Haha. 😁🙂
@samdx008: 😜

Write a comment...
 
Post Comment  
 
16290 people say
Education
Personal Stories, Advice, and Support
Ask a Question
Updated: 10 mins ago
Content Rating: Non-Adult
Group Members
 
Aptitude test. Find the missing no.? | Education | Similar Worlds