Community
Only logged in members can reply and interact with the post.
Join Similar Worlds today »

Do you bring your purse into work with you?

Hahahah I asked this girl where I can put my purse since it's my first day and she just stared at me and said no.

Well okay then.
Oldest First | Newest First | Top
Mrsbetweenfatandfit · 26-30, F
Lol I would’ve laughed. What a strange way to respond
Degbeme · 61-69, M
Where are you supposed to leave it? Out in the car so it can be stolen? 🙄
Nadie · VIP
[@72117,Degbeme] a lot of people at my work leave all their stuff in their cars. But we also work out in the middle of nowhere, so we don't have to worry about strangers just walking around.
Degbeme · 61-69, M
[@370627,Nadie] That is good but so many don`t have that option.
SkeetSkeet · 26-30, F
[@370627,Nadie] also it's a salon you would think all these stuck up women would want to bring their purses in
swandfriends · 36-40, F
Yeah we girls got a lot of necessities in there.
Please put it in the NO. NO is the North Office. Everybody knows that. 🙄
Longpatrol · 26-30, M
That's strange, and unfriendly. It's usually the first thing people show new staff. I know I do. Second is the bathroom lol
BluntSm0ker · 26-30, M
What chu doin now then?
Nadie · VIP
Nope, just my wallet. But we have lockers for everyone to put their stuff in.
gibty · 18-21, F
i always take mine with me. granted i have everything you could ever need in there 😂, i refuse to go without it
I never use a purse
deadgerbil · 22-25, M
Dang lol
Nanori · 26-30, F
Wtf that person would be immediately in my blacklist
DearAmbellina2113 · 36-40, F
We have lockers at my job. So I bring my purse.
marsbar · F
Yes, I always did. There should be a safe place you can store it.
CookieCrumbs · 41-45, F
All the time
itsok · 26-30, F
I use backpacks, but yeah. I leave them at my desk.
CM440 · 51-55, C
Yes. It goes nearly everywhere with me. The only exception may be the beach.

 
Post Comment  
 
21679 people following
Community
Personal Stories, Advice, and Support
New Post
Group Members