Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email/Username
Password
Log In

Community

Notifications: · Newest First
Sing to me
F
0
22 replies
30 views
Nov 2, 2016
|
Malchya · M
It's not just because there's moonlight although, moonlight becomes you so!
lucian · 22-25, M
twiiinkle twiiiinkle little staaaaar...
SailorMarz · F
*snaps fingers* play that funky music white boy
MalteseFalconPunch · 31-35, M
🎶Never gonna give you up. Never gonna let you down.🎶
SailorMarz · F
I WAS JUST LISTENING TO THAT SONG XD!
MalteseFalconPunch · 31-35, M
I'm just good like that. :-)
SW User
You know where to..
SailorMarz · F
Collabs? Lol
SW User
@SailorMarzz: lol..yep or got solo too u chose lol
KingofPizza2 · 31-35, M
🎤EVERYTHING IS AWESOME🎤
SailorMarz · F
With pizza !
katielass · F
Jeez, I offered to sing for someone today and he just covered his ears and screamed "NO, nooooooooooooooooo"
SailorMarz · F
How rude , sing my ear off idc lol
katielass · F
@SailorMarzz: No, no, he was teasing. If I insisted he'd allow me to sing. A very short song. lmao
SW User
Don't you ever leave the side of me. Indefinitely. Not probably. And honestly I'm down like the economy.

Even if the sky is falling down 🎤
SailorMarz · F
Wow you took it back to like 07 with this 1 xD
[c=#BF0080]I wouldn't want to torture you like that..[/c]
SailorMarz · F
Pffttt, nah
JarJarBoom · 36-40, F
🎼fuuuuuuuuuuuccccckkkkk yeeeeeeeeeess🎼
SailorMarz · F
YESSSS
sing to me Paulo

Write a comment...
 
Post Comment  
 
19298 people say
Community
Personal Stories, Advice, and Support
Ask a Question
Updated: 54 secs ago
Content Rating: Non-Adult
Group Members
 
Sing to me | Community | Similar Worlds