Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email/Username
Password
Log In

Community

Notifications: · Newest First
I don't wanna live to be 57! I'm living in hell. Is there a heaven??
26-30, M
1
10 replies
17 views
Mar 16, 2019
|
Eve2019 · 31-35, F
Then set till 40
Unquestioned · 61-69, M
I am beyond 57. Living in hell, we all do that. I don't give a damn if there is a heaven or not.
Been told this is what it is.. 😕
SaulGoodman · 18-21, M
What are you like 5 foot 6?
SaulGoodman · 18-21, M
[@909077,MinorThreat] so why are you worried about growing to 5 foot 7? You're already past it
MinorThreat · 26-30, M
Ohhh! That went over my head lol. Good one tho!
SaulGoodman · 18-21, M
[@909077,MinorThreat] it was pretty stupid of me. Thanks tho
Neither do I tbh
do you want to talk about the hell you're in?
Ian123 · 56-60, M
Of Course
Write a comment...
 
Post Comment  
 
17769 people say
Community
Personal Stories, Advice, and Support
Ask a Question
Updated: 10 mins ago
Content Rating: Non-Adult
Group Members
 
I don't wanna live to be 57! I'm living ... | Community | Similar Worlds