Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email or Username
Password
Log In
WickedWizardoftheWaste is using Similar Worlds.
Join Similar Worlds today!
WickedWizardoftheWaste
22-25, M
United States
Days Active
1 Mth Active
Join Time
1st 6 Mths of SW
Stories
5 Stories
Questions
50 Questions
Fuck You don't fucking message me
Hey I'm back again
Just moved into my new place a week ago. Missed you guys.
22-25, M
4 replies
7 views
Jan 25, 2017
|
Life
My mug shot when I snorted glass and set my neighborhood on fire ๐Ÿ”ฅ
Do not load sideways please.
22-25, M
8 replies
50 views
Jan 11, 2017
|
Miscellaneous
SO I SAID TO THE CHINA MAN
I THREW THAT SHIT BEFORE I WALKED IN THE ROOOOOOM!!!
22-25, M
6 replies
7 views
Jan 6, 2017
|
Embarrassing & Funny
I see a lot of girls in here with daddy kinks maybe you'll enjoy this ๐Ÿค”๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Plz don't load sideways
22-25, M
7 replies
63 views
Jan 6, 2017
|
Embarrassing & Funny
How I'm spending New Years
hella excited ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ’ฏ
22-25, M
10 replies
42 views
Dec 31, 2016
|
Doing Good
What's your New Years resolution??? ๐Ÿค”๐Ÿค”
Mine is to cut out fast food all to get her and cut down on smoking weed ๐Ÿค”๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜ฌ
22-25, M
5 replies
6 views
Dec 31, 2016
|
Life
GOT ANOTHER GIFT !!!!
๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”
22-25, M
33 replies
68 views
Dec 27, 2016
|
Embarrassing & Funny
So many people on here sad tonight
Stay strong fam. Wizard of waste loves y'all ๐Ÿ”ฎ๐Ÿ—ก๐Ÿ”ฎ๐Ÿ—ก๐Ÿ”ฎ๐Ÿ—ก
22-25, M
5 replies
8 views
Dec 26, 2016
|
Life
YO SOMEONE ON HERE SENT ME A GIFT SAYING I HAVE BEAUTIFUL HANDS!!!
It was anynonmous but thank you! You pretty much made my night ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜๐Ÿ˜€๐Ÿ’ฏ๐Ÿ‘๐Ÿป
22-25, M
9 replies
13 views
Dec 26, 2016
|
Doing Good
New Jacket ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
Lit lit lit! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
22-25, M
17 replies
48 views
Dec 26, 2016
|
Doing Good
Merry Christmas ๐ŸŽ๐ŸŽ„
22-25, M
5 replies
23 views
Dec 25, 2016
|
Life
Realest shit right here
https://www.youtube.com/watch?v=rytCkGaV0bM Anthony Fantano bringin it home I know this video is old as dirt but still check this shit out if you value art music freedom of speech ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
22-25, M
4 replies
5 views
Dec 20, 2016
|
Life
Music for the night
https://www.youtube.com/watch?v=5KKYJD09qCk ๐ŸŽธ๐ŸŽธ๐ŸŽธ๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿบ
22-25, M
0 replies
2 views
Dec 20, 2016
|
Music
LMAO WHO DID THIS ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ’ฏ
https://m.youtube.com/watch?v=B3nfweteZck
22-25, M
4 replies
11 views
Dec 17, 2016
|
Music
Need some advice
Ok so like I'll keep this as short as I can cause there's a lot to this situation. I'm in a discord group with like 12 people which is like Skype but no video it's all audio. And the group has been awesome to me like a second fami...
See More ยป
22-25, M
10 replies
26 views
Dec 14, 2016
|
Miscellaneous
Guess who has a cold!
๐Ÿ˜‚๐Ÿค’๐Ÿ˜ท
22-25, M
17 replies
14 views
Dec 11, 2016
|
Health
Lmao ๐Ÿ˜‚ this tho
22-25, M
3 replies
48 views
Dec 10, 2016
|
Embarrassing & Funny
Me and my BOI at the sushi place
BOI
22-25, M
20 replies
46 views
Dec 10, 2016
|
Doing Good
HEY!
https://www.youtube.com/watch?v=m1u3h-BcXJg ๐Ÿ˜บ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜ธ
22-25, M
0 replies
5 views
Dec 9, 2016
|
Doing Good
Was given a sledgehammer at work and told to go nuts
Will handed me a sledge and told me to break down some wooden crates. Eradicated that shit ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜ โš”๏ธ๐Ÿ—ก๐Ÿ˜†๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿฏโšก๏ธ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”จโš’๐Ÿ”ซ
22-25, M
0 replies
6 views
Dec 8, 2016
|
Work
WickedWizardoftheWaste | Similar Worlds