Remove Ads Get VIP
Similar Worlds
Email or Username
Password
Log In
MeDescobrindo is using Similar Worlds.
Join Similar Worlds today!
MeDescobrindo
18-21, M
World
🍀Trevo 🍀
I'm completely addicted to him. But how can I not? :/
18-21, M
1
4 replies
9 views
14 hrs ago
|
Community
Shouldn't I love myself so much?
I think I should tbh
18-21, M
1
1 reply
4 views
1 day ago
|
Miscellaneous
Has your inner voice ever asked you the question "why are you even happy, you stupid hoe?"?
I lost my computer, 70€ and some documents yesterday, and I had the nerve to be all happy at work this morning. I've never felt so ashamed of myself.
18-21, M
2
11 replies
9 views
2 days ago
|
Experiences
I'm bored. Let there be light!
18-21, M
0
24 replies
19 views
3 days ago
|
Community
Ptn je pete tellement depuis ce matin là hehe
Pourtant j'ai rien mangé.
18-21, M
1
7 replies
10 views
Apr 21, 2018
|
Embarrassing & Funny
Y'all don't have much to say today do you?
18-21, M
2
10 replies
9 views
Apr 20, 2018
|
Community
Oh, this one turned out to be nice.
If anyone can tell me the name of the white thing, I'd appreciate it, cause I don't know its name.
18-21, M
2
18 replies
53 views
Apr 18, 2018
|
Miscellaneous
Isn't it cute when a tiny dog is being mean to you?
Never fails to make me smile.
18-21, M
3
17 replies
14 views
Apr 17, 2018
|
Miscellaneous
Someone saves you from your demons. You tell them you don't know how you'll ever gonna pay them back.
And they tell you that seeing you smiling is enough 😢 I can't
18-21, M
2
2 replies
3 views
Apr 15, 2018
|
Community
Doesn't this meme thing ever get boring for some? Me when blah blah blah.. When someone blah blah blah
Ugh
18-21, M
2
8 replies
14 views
Apr 15, 2018
|
Books & Literature
What can love mend?
18-21, M
1
5 replies
8 views
Apr 14, 2018
|
Community
Does the picture of this psychopath frighten you?
If so, which is my case, this description probably matches your personality: This image indicates impulsivity, aggression and anger attacks, it is almost certain that in your childhood you have repressed some of these behaviors in your subconscio...
See More »
18-21, M
2
21 replies
52 views
Apr 13, 2018
|
Community
But who attempts suicide as a child???
18-21, M
3
10 replies
31 views
Apr 13, 2018
|
Community
Is it normal that pretentious people annoy me so much?
I know this guy who portrays himself to be a genius on Facebook. Always sharing photos of libraries and calling it beautiful and shit but he doesn't read that much in real life and he's a bad student lol. I know I shouldn't care but #...
See More »
18-21, M
2
17 replies
28 views
Apr 13, 2018
|
Community
When someone thinks homosexuals shouldn't exist... How can it not be hate?
18-21, M
4
19 replies
68 views
Apr 8, 2018
|
LGBT
Are y'all graded from 0 to 20 at school like me?
If not... How are you graded?
18-21, M
1
9 replies
12 views
Apr 7, 2018
|
Community
I'm gonna die young
18-21, M
0
8 replies
9 views
Mar 29, 2018
|
Food
My finals start next week
My results will dicide if I get to enter the Master degree I want. Only 15 people coming from my major will be accepted. The stakes are so high. I feel like I'm gonna faint in the exam haul😖
18-21, M
3
25 replies
20 views
Mar 29, 2018
|
Education
Do you also find it annoying to see idealistic people throw around "inspiring" quotes that just don't actually work in real life.
They all over my Facebook feed 😑
18-21, M
7
10 replies
22 views
Mar 28, 2018
|
Community
Do you sometimes get tired of being so fragile emotionally?
I try and try, but this is totally me whenever a little inconvenience happens in my life lol
18-21, M
3
10 replies
24 views
Mar 22, 2018
|
Experiences
MeDescobrindo | Similar Worlds