Remove Ads Get VIP

Community

Notifications: · Newest First
Only logged in members can view the full post and comments.
Join Similar Worlds today »
EllieJ · F
There’s a US election going on??? I hadn’t heard 🤔
HannahSky · F
[@1040847,EllieJ] just a small one lol
JohnOlinger · 36-40, M
Nope I'm gonna vote on November 3rd
JohnOlinger · 36-40, M
[@561441,FrogManIsNotGay] maybe
[@105699,JohnOlinger] Why would you choose to battle a long line? Just mail it in!
[@561441,FrogManIsNotGay] Also, you need to worry about armed Trump supporters. Wear a bullet proof vest at the polls for your protection!
JohnOlinger · 36-40, M
Trump denounced the Conspiracy Theory Group QAnon
JohnOlinger · 36-40, M
[@868864,HannahSky] nice
[@105699,JohnOlinger] He did?
JohnOlinger · 36-40, M
[@561441,FrogManIsNotGay] yes
Keepitsimple · 51-55, F
Nope.no point to vote in California. Not a swing state.

Btw game 7 tonight;)
I'll be either crying or drinking of happiness lol
HannahSky · F
[@967051,Darksideinthenight2] now be quiet, games on!
[@868864,HannahSky] stupid choking Dodgers I knew it was a horrible idea to have may pitch
HannahSky · F
[@967051,Darksideinthenight2] tied right now
WonderGirl · 36-40, F
sunrisehawk · 56-60, M
Yes, even though my vote won't really matter in statewide elections, I still count on the local candidates.
DoctorZuniga · 61-69, M
Yes I voted
Yup. Very early. I got up at 6:00 am this morning and put my ballot in the mailbox. Yup, I voted early!! 😝
HannahSky · F
[@561441,FrogManIsNotGay] whatever it takes
NCCindy · 31-35, F
I decided to best the rush.

 
Post Comment  
 
21377 people following
Community
Personal Stories, Advice, and Support
New Post
Updated: 1 min ago
Content Rating: Non-Adult
Group Members Report Group